Unborn 8.0 Pink Alternate Select

sunnuntai 11. elokuuta 2013

before i die!



Moi!
Aattelin tehdä tällaisen "before i die!" postauksen, koska ei ole mitään jännää kerrottavaa päivästä/päivistä. :) Laitan kuvina, ja myös kirjoittamalla mitä haluaisin tehdä ja kokea ennen kuin kuolen. 

Varotan, että tästä saattaa tulla aika pitkä ja paljo kuvia!







Mun pitäis alkaa uskaltaa elää mun elämää sillä tavalla kun ite haluan, eikä sillä tavalla miten muut haluaa. Mua ärsyttää, kun muiden mielipiteet vaikuttaa ihan liikaa mun tekemisiin! Ei kyllä enään niin paljon kuin ennen, mutta siltiki vähäsen.

Sitten haluaisin mun ujouden pois! Seki on ärsyttävää, kun jää monesti ulkopuolelle jostain porukasta, koska ei tunne niitä tyyppejä, eikä oo pokkaa ruveta vaan puhumaan yhtäkkiä. :p Kyllä mä aika nopeesti tutustun uusiin ihmisiin, mutta yleensä ne tekee sen "alotteen". :D

Haluaisin oppia puhumaan mun ongelmista ja sellasesta enemmän, enkä hautoa niitä yksin. Tulee vaan enempi paha olo, kun puhuminen kuitenki auttaa..

Tässä oli tää postaus tällä kertaa, ja anteeks pitkä postaustauko! Ei muutako koulua kohti...

♥ Janskuu

2 kommenttia:

  1. jansku mulle sää voit aina tulla puhuun, oot rakas ♥

    VastaaPoista